Tuesday 28 January 2014

~ 30 tahun???

Hahahaha.....27hb Jan lalu genap la umur ke 30 tahun, yahuuuuuu.....erkkk dalam hati macam tak boleh terima jer ngeeeee....dasar tak sedar tul. Syukur Alhamdulillah di umur macam ni aku dah ada sebuah family yang bahagia....ada suami & anak perempuan. 


Thanks buat suami....sebab memberi peluang untuk aku jaga anak kat rumah. Serius aku labih tenang jadi housewife...jaga anak, makan pakai suami. Tak sanggup dah nak hadapi dugaan2 tika bekerja. Aku bangga & puas dapat mnjalankan tugas2 surirumah yang memang tak pernah aku impikan sebelum kawen. Dulu aku ingat akan bekerja walaupun lepas ada anak. Plan asal nak kerja balik lepas bersalin. Tapi aku nga asben tak yakin nak bagi orang lain jaga anak....tangguh punya tangguh...akhirnya asben bagi kata putus aku tak payah kerja, anak pun masih full bf. Tak pernah bagi orang lain jaga walau sehari....bukan tak percaya, tapi aku ni yang tak boleh berpisah nga anak. Pernah mimpi anak hilang kejap....rasa macam nak mati huhuhu mintak dijauhkan.


 Tahun ni sambut besday ala kadar jer. 
Semoga kita semua sentiasa dilimpahi kebahagiaan :-)

4 comments:

  1. selamat hari lahir ila,
    semoga bahagia hingga akhir hayat, dimurahkan rezeki..cepat2 tambah anak. hafni bosan, nak adik.

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. A'aaa yah....macam tak caye jer ngeeeeeeeee

      Delete