Saturday 14 December 2013

~ Diari Hafni : Jenjalan kt Giant

Minggu lepas punyer citer.......asben aku ni time die cuti rajin benor ajak kuar, walaupun takde arah tuju kemana nak pegi. Paling simple lepak kedai siam kat taman sebelah haha layan jelaa...

Cuti minggu lepas die ajak pi Giant Banting.....dekat je nga umah tapi jarang2 sangat jejak kaki....maklumla beli barang umah kat Econsave. Tapi kali ni memang die ajak sebab ada tujuan...nak beli kasut keje katanya. 

Maka sampai la kami tiga beranak kt Giant Banting, pastu beli kasut asben kat BATA....aku memang suka sangat selipar2 brand BATA ni....selesa dipakai & kukuh, lambat rosak. Start suka nga selipar BATA ni time pregnant dulu.....kan time tu kita kena pakai selipar yg ringan & tak merbahaya. So, BATA la pilihan tepat bagi aku la. Start dari tu la aku jadi peminat BATA sampaila hari ni. Kebetulan asben beli kasut kat BATA, die pun suh aku pilih mana yang aku berkenan, perhhhh ape lagi.....rezeki jangan ditolak haha..... Ikutkan hati nak beli semua yang berkenan....tak tau nak pilih yang mana, sabar2...beli satu2. Ni la wanita....nafsu nak membeli tu memang tak boleh nak stop.



Pastu...kami masuk dalam Giant, saje ronda2 takde ape pun nak dibeli. Dalam takde ape nak dibeli dapat patung gegur untuk Hafni satu....pastu beli kerusi kecik untuk die, asben plak beli steering lock untuk kete. Baru nak lock steering....slama ni biar je camtu huhuhu....



Si kecil ni skarang dah pandai nak itu nak ini kalau gi mana2....wajib belikan die satu barang, kalau tak nanti die meraung. Kalau gi kedai runcit aku ajar belikan die biskut dalam pek kecik2 yg comel2. Tak nak biasakan die nga jajan atau gula2. Tak elok kan.....Alhamdulillah die suka makan biskut & roti.

Good girl :-)

2 comments:

  1. hafni dah pandai main anak patung yer.. dah boleh jadi kak long ni..:)

    ReplyDelete
  2. ank puam gak patung laaa hehe....

    ReplyDelete