Thursday 14 November 2013

~ 2nd Anniversary

Alhamdulillah....7.11.2013 genap 2 tahun usia prkahwinanku....baru 2 thn kan, org lain dh berbelas2, berpuluh2 tahun....perhhh hebat, smoga bahtera prkahwinanku bahagia kekal ke akhir hayat & ke syurga...aminnn.

Yang lawak sehari sblum date tu....masing2 buat xtau....dlm kepala otak aku fikir "laki aku ni xingat ke anniversary date?".......pastu mlm tu sj aku nak test....pura2 tanya esok 7 hb kan,...terus die ckp..."haaa 2nd anniversary kita la....igtkan ayg xigt" ooooo....rupa2nya masing2 tggu sape buka mulut dlu kahkahkah......pastu dia tnya esok nak g mana...nak dinner ktne...bla bla bla....

Sambut tu xpenting, yg penting ingat & brsyukur. Pastu kami kuar g jalan2 je...dinner pn kat gerai biasa je, xde hati nak makan special2......ape2 yg penting anak. 





Dalam tempoh 2 tahun ni.....Alhamdulillah kami dikurniakan seorang cahaya mata, penyeri hidup.....dikurniakan keluarga yg baik, baik belah aku & juga belah asben......semua sporting. Mak mertua plak mcm mak sendiri, ayah mertua pn sama.....baik sgt2. Ipar duai plak tak rasa mcm ipar2....rasa mcm adk bradik....gile2 & happy. 

Pastu baru2 ni ada member tanya aku nak keje ke tak, sebab ada tempat member nak pakai org. Tapi syg jauh.....mmg confirm la tak boleh. Tapi aku saje nak uji asben....saje bagitau die pasal keje kosong tu. Terus die ckp "tak yah keje laaa.....sape nak jage anak"....maknanya die dah tak bagi aku keje la...huhuhu patut la senyap je....takde cakap psl keje. Ok....saya menurut perintah :-p Aku pun tak rela orang lain jaga anak....melainkan keluarga sndiri. 

Ape pun Syukur Alhamdulillah.....

No comments:

Post a Comment