Friday 16 May 2014

~ Takde Alahan

Alhamdulillah pegnen kali ni takde alahan langsung....selera jer aku makan. Risau gak takut berat naik lebih dari pegnen dulu. Pegnen dulu pun berat cecah 80kg....tu pun ada jugak alahan cikit2 di awal kandungan. Kali ni nanti tengok jela huhu.....ni baru 14 minggu dah 60kg. Tapi aku bernasib baik sebab berat badan kembali langsing pas berpantang (cehhhh puji diri sendiri).



Lagi satu yang buat aku risau kalau berat naik melebihi berat ideal nanti kena minum air gula yarkkkkkk. Cukupla sekali dulu......

Tapi kan....kali ni aku rasa perasaan malas tu semacam jer. Mungkin sebab aku banyak duk saje....kalau dulu aku keje. Kalau boleh kali ni nak baring jer.....ngantuk sangat2. Time anak tido....asben keje boleh la aku bermalasan & berilek2 depan TV sambil makan buah-buahan nyummm3....!!!



Lagi satu beza pegnen kali ni badan mudah penat & lenguh2, mungkin sebab dah penah mengandung & bersalin dulu. Badan dah jadi tak sekuat dulu.
Haihhhh....baru nak masuk anak ke-2 dah sakit2 badan. Ni la akibat kawen lewat....mengandung di usia macam ni dah kurang cerdas.

Nak kena beli susu plakkk....ermmmmmm




2 comments: