Monday 17 March 2014

~ Diari Hafni : Langkah Pertama

Alhamdulillah puteri saya ni petah mulutnya.....cepat belajar sebut perkataan. Die dah boleh sebut ABC, 123, Alif Ba Ta. Semua ni die belajar melalui video yang aku upload kat youtube. Sekarang teknologi canggih.....klik jer...macam-macam adaaaaaaaaaaaaaa. 

Aku pun dah boleh hafal semua lagu-lagu yang Hafni layan, kadang-kadang aku yang lebih-lebih nyanyi dari die huheeee.....

Nie antara video yang selalu die layan.....

ABC Song



Erti Al-Fatihah




Alif Ba Tha




Selain guna teknologi....aku juga ajar die biasa dengan buku-buku. Memang pantang jumpa mana-mana buku, mulut die akan membebel bla bla bla lagak orang sedang membaca.

Board untuk Hafni menulis

Koleksi buku & kad yang baru dibeli

Mengaji...buku pun terbalik iskkkk....

Hehe....aku dah jadi cikgu kat umah. 
Seronok tengok perkembangan anak depan mata. 
Semoga puteri ibu cepat belajar & pandai.

No comments:

Post a Comment